2010. május 3., hétfő

"Ha kommentelsz ide..."

Üdv!

Ez egy interneten körbevándorló érdekesség. A kedvesemnél láttam, és mivel válaszolt nekem, kötelességem folytatni a láncot. A lényeg. Ha ide kommentelsz, akkor:
- Írok egy teljesen ad hoc dolgot, ami eszembe jut rólad.
- Megmondom, milyen zene, és melyik film jut eszembe rólad.
- Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad.
- Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg.
- Elmondom az első emlékem rólad.
- Megmondom, milyen állat jut eszembe rólad.
- Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni.
- Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban.
- Elmondom, szerintem hogyan végeznél az áldozataiddal sorozatgyilkosként.
- Megkérlek, hogy szállj be a játékba, és te is tedd ki a blogodra.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Juhú, gyereknap van ezek szerint.

Atomnyul írta...

Lássuk csak...

- Mindig olyan a hajad, mintha egy jó illatú rókabunda lenne
- Dal : Scarlet (Ayashi no Ceres); Film:Utolsó mohikán
- A hajad illata
- Pötyííí! (1-1 :P)
- Róka, vagy galamb, hangulattól függ
- Mindig szívből jön a véleményed, ha megdicsérsz valamit, amin sokat dolgoztam? (szemét kérdés, sajnálom)
- Senki nem lát olyannak, mint én.
- Kitapasztalnád a gyenge pontjaikat, és szétzúznád őket mentálisan, amíg öngyilkosságba nem menekülnek.

Névtelen írta...

Válasz: Igen. Nem hazudok, csak azért, hogy kíméljek valakit. Még téged sem.

Fekete Hercegnő írta...

Én is befutnék, ha nem gond... :3

Atomnyul írta...

Hogy lenne gond? :)

-Ad hoc: Lassan megdöntjük az ógörög-jegyzetek késve átadásának Guiness-rekordját.
-Dal: Josh Groban - Remember; Film: Jelenleg az "Űrgolyhók"
-Illat: Orgonaillat
-Belső információ: Még kilenc és egy negyed év, és újra megvitatjuk! ;-)
-Első emlék: "Szóval rájön, hogy milyen vagyok az írásom alapján..."
-Állat: Tippelj... Macska XD
-Kérdés: Nem félsz, hogy egyszer túlságosan beleéled magad egy szerepbe, és megváltoztatja a gondolkodásod?
-Kedvenc dolog: A határozottságod is képes vagy megfékezni, ha egy barátról van szó.
-Gyilkosság: Na, erről egy novellát tudnék írni, legyen elég annyi, hogy hideg fegyverrel, szemtől szembe végeznél velük.

Atomnyul írta...

Amaru, nálad kihagytam az első emléket: A verseid a művészetin.

Fekete Hercegnő írta...

Túl sok a "kívánt" szerep - így egyik sem tudja átvenni a hatalmat felettem.

Milyen az a hideg fegyver? XD A többit előbb parázsba tartom...